הסיורים שלנו


פראג, בירת צ'כיה הקסומה, מציעה למבקרים בה לא רק היסטוריה עשירה ואדריכלות מרהיבה, אלא גם סצנת קולינריה תוססת ומגוונת. סיורי האוכל בפראג הם דרך נפלאה לחוות את העיר דרך החושים, להכיר את המטבח הצ'כי האותנטי ולגלות פנינים קולינריות נסתרות. בין אם אתם חובבי אוכל מושבעים או סתם מחפשים חוויה ייחודית, סיורי האוכל בפראג מציעים משהו לכל אחד. תוכלו לבחור בין שלושה סיורים מרתקים:

  • בוהמיה מורביה: סיור זה מתמקד באוכל הצ'כי המקומי, ומציע טעימה אותנטית מהמטבח המסורתי והמודרני של צ'כיה.
  • קולינריה ברובע פטרסקה: סיור זה לוקח אתכם למסע קולינרי בין דוכני אוכל הרחוב המקומיים והבינלאומיים ברובע פטרסקה היוקרתי.
  • וול סטריט פוד: סיור זה מיועד למתקדמים, ומשלב בין חוויה קולינרית מרתקת בשכונת הולשוביצה האופנתית לבין היכרות עם סצנת הגרפיטי התוססת של האזור.

גללו למטה לפירוט מלא


הסיורים מובלים על ידי מדריכים מקומיים בעלי ידע וניסיון, שישמחו לחלוק אתכם את אהבתם לאוכל ולעיר. הם ייקחו אתכם למסעדות אותנטיות, דוכני רחוב מיוחדים, שווקים תוססים ומבשלות בירה מקומיות, שם תוכלו לטעום מנות קלאסיות כמו גולאש, סביצ'קובה וטרדלניק, לצד בירות צ'כיות משובחות. מעבר לחוויה הקולינרית, סיורי האוכל בפראג הם גם הזדמנות מצוינת להכיר את התרבות וההיסטוריה של העיר, לשמוע סיפורים מרתקים ולגלות מקומות נסתרים שאולי לא הייתם מגיעים אליהם בכוחות עצמכם.





בוהמיה מורביה

סיור אוכל צ'כי מעמיק

אנו מזמינים אתכם למסע מרתק וטעים במקומות הכי צבעונים ומיוחדים של פראג. יחד עם נהוראי תצאו למסע של טעמים ריחות, צבעים, צלילים, סיפורים וחלומות של האנשים שעושים את פראג לעיר כל כך טעימה. נכיר דרך החך את הבישול הצ׳כי המסורתי והמודרני, נבקר בדוכני רחוב שאסור לפספס נבקר במבשלת בירה, נשתה כיד המלך ונגיע גם למקומות שכף רגלו של תייר אינה פוגשת. התחילו לגלגל על הלשון את השמות סביצ'קובה ובוחטי כי הם ועוד לא מעט מאכלים מטריפים הולכים להתגלגל לכם על הלשון. 

משך הסיור כ-3 שעות היציאה לסיור ממרכז העיר. (מיקום מדויק יישלח אליכם במייל אישור ההזמנה

מתי?

הסיור יוצא בימים שני עד שבת. שעת יציאת הסיור - 11:00 בתאריכים נבחרים יהיו גם סיורי אחה''צ

כמה זה עולה?


מחיר הסיור לכל משתתף: 2000 קורונה צ'כית, כאן תשלמו 500 קורונה לפיקדון ואת השאר למדריך. 

המחיר כמובן כולל את כל הפינוקים  והאוכל שתטעמו.

 ניתן לבטל את הסיור עד 48 שעות לפני הסיור.ביטול בתוך 48 שעות יהיה ללא החזר דמי הפיקדון.

להזמנת הסיור

תמונות מהסיור





 קולינריה ברובע פטרסקה

סיור אוכל רחוב בינלאומי וקינוחים  

אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לסיור מיוחד ברובע פטרסקה היוקרתי והמיוחד, נכיר את הצד הנסתר של האוכל רחוב בפראג , נפגוש קונדיטורים מצרפת, איטליה וכמובן צ'כיה, נבדוק מה קרה עם המהגרים הויאטנמים וכמובן נאכל אוכל רחוב מקומי מיוחד ומדליק , וכל זה יקרה בסמטאות וברחובות הנסתרים של רובע פטרסקה ומרכז העיר.

סוגי האוכל משתנים לפי עונות השנה אז צפו להפתעות!

הסיור משלב בתוכו גם אוכל מלוח וגם קינוח את הסיור תעביר שגית שהיא בכלל שף קונדיטור. משך הסיור כ-3 שעות היציאה לסיור ממרכז העיר. (מיקום מדויק יישלח אליכם במייל אישור ההזמנה)

מתי?הסיור יוצא בימי ראשון עד שישי. בשבת הסיור לא יוצא אך ישנם סיורים אחרים. שעת הסיור- 11 בבוקר או אחה''צ בתאריכים נבחרים 


כמה זה עולה?


מחיר הסיור לכל משתתף: 2000 קורונה צ'כית, כאן תשלמו 500 קורונה לפיקדון ואת השאר למדריך.

 ניתן לבטל את הסיור עד 48 שעות לפני הסיור. ביטול בתוך 48 שעות יהיה ללא החזר דמי הפיקדון. 

המחיר כמובן כולל את כל הפינוקים  והאוכל שתטעמו.

להזמנת הסיור

תמונות מהסיור




 וול סטריט פוד

''סיור האוכל והאמנים''

אני רוצה להזמין אתכם לצלול איתי לשכונה הכי מחתרתית ,מיוחדת והאומנותית של פראג! שכונת הולשוביצה!

כבר מספר שנים ששכונת הולשוביצה הפכה משכונה שהיא בכלל אזור תעשייה מלא במפעלים מזהמים לשכונה צבעונית ומיוחדת, בתקופות הרעב הקשות האנשים עם הפחות כסף נמשכו לשכונה המאוד זולה, ,כשבין תושבי השכונה מסתתרים אמנים המוכשרים ביותר! בזכות אסון הטבע העצום שגרם להרס רב בשכונה הפכה השכונה הזולה ביותר בעיר להיות אחד האזורים המבוקשים ביותר בפראג. ובעקבות המהפך, מספר גדול של מסעדות, מבשלות בירה והמון בתי קפה החלו לצוץ בשכונה כמו פטריות אחרי גשם. בסיור נבקר בשוק המרכזי של פראג שבו כמובן נטעם מה''גוד'יז'' שהאיכרים מציעים, נכיר את האיכרים שעובדים בשוק ונבדוק כמה תפוחים צ'כי אוכל ממוצא בשנה(יש לכם ניחוש?), נעבור בין סמטאות שהפכו ממפעלים מזהמים למתחמי מזון מטריפים שמשמשים בכלל כתערוכות מיוחדות לאמנים מקומיים שמציעים את יצירותיהם למכירה, מעשנת בשר מטורפת, בירות, וקוקטיילים ! נשמע הרצאה קצרה בנושא פטריות ונבדוק מספר צמחים לא מוכרים. בין ביס לביס נלמד ונתפעם מהאומנות רחוב הצבעונית והמיוחדת של השכונה, אם יתמזל מזלינו אולי נפגוש את אחד מהאמנים ברגע של ציור משובב לב.

את הסיור יעביר נהוראי שחי את השכונה ומכיר אותה ככף ידו, נהוראי כמובן ידאג לתת לכם המלצות חמות על מקומות מיוחדים בשכונת הולשוביצה שתוכלו לטייל בהם בהמשך הטיול שלכם והמון המלצות רבות על פראג בכלל


כמה זה עולה?
מחיר הסיור לכל משתתף: 2500 קורונה צ'כית, כאן תשלמו 500 קורונה לפיקדון ואת השאר למדריך. 

המחיר כמובן כולל את כל הפינוקים  והאוכל שתטעמו.

 ניתן לבטל את הסיור עד 48 שעות לפני הסיור. ביטול בתוך 48 שעות יהיה ללא החזר דמי הפיקדון.

להזמנת הסיור

תמונות מהסיור





חשוב לדעת!

*באופן טבעי במקומות בהם נאכל אין תעודת כשרות.

*הסיור אינו מתאים לבעלי אלרגיה או רגישות מסכנת חיים *הסיור מתאים בהחלט לצמחונים אך פחות לטבעונים ורגישים לגלוטן.

*במידה ואתם מעוניינים בסיור סגור לקבוצה שלמה, נשמח לסייע ולהתאים עבורכם סיור ייעודי.

 *מספר המקומות ביום מוגבל, לכן חשוב לשריין מקום מראש 

*שעות הסיורים עשויות להשתנות בתאריכים מסוימים, ניידע אתכם כבר בעת שיריון התאריך או בהקדם האפשרי. 

*במקרה של מזג אויר קיצוני, הסיור עשוי להידחות/להתבטל. נשתדל להודיע על כך בהקדם. 

*מאוד מומלץ לפתוח את ביקורכם בפראג עם סיור האוכל שלנו כי דרכו תוכלו להכיר מקומות נפלאים ולקבל המלצות וטיפים להמשך הטיול (לא רק בתחום הקולינרי). 


אנו ממליצים לבוא רעבים בשביל הנאה מקסימלית מהסיור.






מילות מפתח: סיורי אוכל בפראג, סיור קולינרי בפראג, אוכל רחוב בפראג, מסעדות בפראג, חוויות קולינריות בפראג, סיור אוכל צ'כי, סיור בירה בפראג, סיור ברובע פטרסקה, סיור הולשוביצה, מטבח צ'כי בפראג, אוכל צ'כי אותנטי, מה לעשות בפראג, שווקים בפראג, סיור גרפיטי בפראג, סיור שף בפראג, אוכל מומלץ בפראג, טעימות בפראג, מסעדות מקומיות בפראג, שווקי אוכל בפראג, סיורים מודרכים בפראג, אטרקציות בפראג, פעילויות בפראג, סיור טעמים בפראג, מדריכי סיורים בפראג, מסעדות מומלצות בפראג, אוכל רחוב צ'כי, סיור שוק בפראג, סיור מבשלות בירה בפראג, סיור אוכל צמחוני בפראג, סיור אוכל לא כשר בפראג, סיור בשוק האיכרים בפראג, טיול קולינרי בפראג, סיור אוכל ופטריות בפראג, סיור דוכני רחוב בפראג, מטבח בוהמי בפראג, סיור שוקולד וקינוחים בפראג, סיור בשר מעושן בפראג, אוכל טבעוני בפראג, מסעדות אותנטיות בפראג, סיור אומנות ואוכל בפראג, מדריך אוכל בפראג, אוכל רחוב אסיאתי בפראג, שווקי לילה בפראג, חוויות אוכל בפראג, סיורים קולינריים בעיר פראג, אוכל רחוב וייטנאמי בפראג, טיול אוכל בפראג, אוכל מסורתי בפראג, טיול גסטרונומי בפראג, מסעדות גורמה בפראג.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.